پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119043
آغاز ثبت‌نام هجدهمين دوره ازدواج دانشجويي
تاریخ انتشار : 1393/07/07 08:28:59
نمایش : 436
معاون فرهنگي و سياسي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها با اشاره به آغاز ثبت‌نام هجدهمين دوره ازدواج دانشجويي گفت: ستاد ازدواج دانشجويي برنامه‌هايي را براي ترويج ازدواج در بين دانشجويان مجرد در نظر دارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام ميرمجيد قريشي معاون فرهنگي و سياسي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها، گفت: در راستاي تحقق منويات مقام معظم رهبري در ترويج سنت حسنه ازدواج در ميان جوانان به ويژه دانشجويان فرهيخته و تحکيم بنيان خانواده و مهارت‌ افزايي زوج‌هاي دانشجو و با تأکيد بر برگزاري کارگاه‌هاي آموزشي، در دانشگاه‌هاي سراسر کشور ثبت‌نام هجدهمين دوره ازدواج دانشجويي از ۵ مهرماه همزمان با سالروز ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) آغاز و به مدت يک ماه ادامه خواهد داشت.


وي افزود: بر اين اساس زوج‌هاي دانشجوي متقاضي حضور در اين برنامه‌ها که تاريخ عقد آنها از اول مهرماه ۹۳ تا آخر مهرماه است، مي‌توانند با مراجعه به سايت nahad.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمايند.

معاون فرهنگي و سياسي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها تأکيد کرد: امسال نيز همچون سالهاي گذشته هديه ويژه مقام معظم رهبري به زوج هاي دانشجو در قالب سفر زيارتي ۳ روزه مشهد مقدس اهدا مي‌شود.

حجت‌الاسلام قريشي گفت: باتوجه به ديدار اخير دانشجويان با رهبر معظم انقلاب در ماه مبارک رمضان، و تأکيد معظم له به ضرورت سياست‌گذاري براي ترغيب دانشجويان به ازدواج، ستاد ازدواج دانشجويي برنامه‌هايي را براي ترويج ازدواج در بين دانشجويان مجرد در نظر دارد. پيش بيني مي‌شود امسال حدود ۵۰ هزار زوج دانشجو در اين طرح شرکت کنند.طي چند سال برگزاري ازدواج دانشجويي، پايداري بالا و وجود کمترين ميزان طلاق در ازدواج‌هاي دانشجويي در آمارهاي رسمي ارايه شده، مشاهده مي‌شود.

معاون فرهنگي و سياسي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: يکي از مهمترين دلايل پايين بودن آمار طلاق در ميان مخاطبان طرح ازدواج دانشجويي شرکت در دوره‌هاي مهارت افزايي و انتخاب آگاهانه است و براي اين اساس طرح دوره‌هاي مجازي آموزش‌هاي قبل و بعد از ازدواج طراحي و در آينده نزديک ارائه خواهد شد همان گونه که در تابستان گذشته حدود ۱۵ هزار دانشجوي مجرد در دوره‌هاي آموزشي قبل از ازدواج شرکت نمودند.

انتهاي پيام/گ

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html